Antispam.er.cz

Obchodné podmienky


Prv, než využijete možnosť nakupovať v našej internetovej predajni, oboznámte sa, prosím,  s našimi OBCHODNÝMI PODMIENKAMI.
Bez vyjadrenia súhlasu s našimi obchodnými podmienkami pri odosielaní Vašej objednávky, nebude táto registrovaná a realizovaná.

1.Všeobecné ustanovenia

Predávajúci:
Dapecom, s. r. o.
Štefánikova 504/50
053 04 Spišské Podhadie
IČO: 31705669
DIČ: SK 2020 52396
sme platcovia DPH.

Kontakt:
Leskovský Peter
leskovsky@dapecom.sk
dapecom@dapecom.sk
TEL/FAX: 053/4541 559
TEL: +421 69 20 86 423
TEL: 0905 350 961

Kupujúci:
Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim ako odberateľ (zákazník) produktov od predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu, ktorý je súčasťou internetovej stránky dapecom.sk.

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásených predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

2. Objednávanie

Nakupovať je možné cez náš internetový obchod nasledujúcim spôsobom: v sekcii Obchod si vyberte tovar, kliknete myšou na ikonu „Pridať do košíka“. Tovar sa vloží do nákupného košíka. Potom sa môžte rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť alebo pokračovať v nakupovaní. Po záväznom potvrdení objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky so sumarizáciou objednaného tovaru na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli.
Tovar si možno objednať aj e-mailom na adrese dapecom@dapecom.sk.  V správe je potrebné uviesť názov a kód tovaru, objednávané množstvo, kontaktné údaje a doručovaciu adresu.

V prípade, že po odoslaní objednávky nedostanete automaticky generovaný potvrdzujúci e-mail, kontaktujte nás prosím na adrese dapecom@dapecom.sk.

3. Storno objednávky

Objednávku možno stornovať e-mailom na adrese dapecom@dapecom.s  alebo telefonicky na čísle 0905 350 691 do 24 hodín od objednania bez udania dôvodu.

4. Dodacie podmienky

Dodacia lehota tovaru je 10 až 15 dní. Tovar je expedovaný (t. j. odovzdaný na pošte) do 5 dní od objednania na adresu uvedenú kupujúcim. Skladové zásoby ponúkaného tovaru aktualizujeme on-line, napriek tomu sa však môže stať, že objednaný tovar nebude na sklade. V takom prípade bude predávajúci kupujúceho informovať a ponúkne mu alternatívne riešenie.

5. Ceny a platby

Ceny sú uvedené v eurách. 30,1260 Sk = 1 €. Uvedené ceny za tovar sú konečné, nepripočítava sa k nim DPH.
Tovar sa posiela ako balík na dobierku, platba za tovar je prostredníctvom Slovenskej pošty.
Pri  objednávke  do  150 €  je  poštovné  a  balné: 
- do 100 km 2 €
- do 200 km 3 €
- nad  200 km 4 €
pri objednávkach nad 150 € je poštovné a balné v réžii predávajúceho.
V každej zásielke je priložená faktúra – daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako dodací aj záručný list.

6. Bankové spojenie

Peňažný ústav
Všeobecná úverová banka
Spišské Podhradie
Účet: 309 740 592 / 0200

7. Záruka a reklamácie

Prípadné reklamácie sa riešia písomne listom, faxom alebo e-mailom na adrese dapecom@dapecom.sk.

Na tovar sa vzťahuje záruka podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z. z.
Kupujúci sa zaväzuje tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je potrebné okamžite, najneskôr však do 48 hodín nahlásiť písomne faxom alebo e-mailom. Za chyby spôsobené prepravcom neručíme.

Postup pri reklamácii:

  1. informujte nás o reklamácii písomne listom, faxom alebo e-mailom
  2. tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
  3. do zásielky priložte dôvod reklamácie a vašu adresu
  4. priložte k zásielke kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našej firme (faktúry).


Po obdržaní reklamovaného tovaru vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a sa s Vami dohodneme na rýchlom vyriešení problému. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Reklamačná doba začína plynúť dňom, kedy predajca zásielku s reklamáciou prevzal a končí dňom, kedy predajca zásielku s vyreklamovaným tovarom odoslal (rozhoduje pečiatka podacej pošty).
Poštovné a balné predajca nevracia, rovnako ani poplatky na doručenie reklamovaného tovaru. Za prípadnú stratu zásielky reklamovaného tovaru smerom od zákazníka k predajcovi predajca nezodpovedá.
Predajca nenesie zodpovednosť za vady spôsobené nesprávnym skladovaním výrobku a na poškodenie zavinené doručovateľom. Upozornenie: viditeľne poškodený tovar nepreberajte!

8. Ochrana osobných údajov

Rešpektujeme vaše súkromie. Aby sme vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme vám, že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu vaše kontaktné informácie ani údaje o vašich nákupoch.
Vyhradzujeme si právo posielať všetkým zákazníkom dôležité informácie, ktoré súvisia s prevádzkou internetového obchodu Dapecom, s. r. o. V prípade, že si neprajete dostávať informačné e-maily, napíšte nám prosím na adresu dapecom@dapecom.s.